Spitalul Judeţean de Urgenţă Satu Mare angajeaza Registratori medicali

Jobs

Spitalul Judeţean de Urgenţă Satu Mare, cu sediul în Mun. Satu Mare, str. Ravensburg, nr. 1-3, Jud. Satu Mare, prin prezenta vă rugăm să publicaţi în conformitate cu prevederile art.18 alin.(4) din H.G.R. nr.1336/2022, în data de 17.02.2025, următorul anunţ:

A N U N Ţ

            În conformitate cu H.G.R. nr.1336/2022, O.M.S. nr. 1.470/2011, Procedura Operațională SJUSM 109 – 005, și Adresa nr. 449.832/26.11.2024 a Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, Spitalul Judeţean de Urgență Satu Mare, organizează în perioada 17.02.2025 – 21.03.2025 concurs pentru ocuparea următoarelor posturi vacante:

Nr. crt.Locul de muncă unde este postul vacant (Locul unde se va desfășura activitatea)Funcţia, specialitatea postuluiNr. posturiDurata timpului de lucruDurata contractului de muncă
1Serviciul de Evaluare și Statistică Medicală (Secția Chirurgie generală)Registrator medical1Normă întreagă 8 ore/ziNedeterminată
2Serviciul de Evaluare și Statistică Medicală (Secția Chirurgie plastică)Registrator medical1Normă întreagă 8 ore/ziNedeterminată
3Serviciul de Evaluare și Statistică Medicală (Secția Chirurgie și ortopedie infantilă) Registrator medical1Normă întreagă 8 ore/ziNedeterminată
4Serviciul de Evaluare și Statistică Medicală (Secția Medicină internă)Registrator medical1Normă întreagă 8 ore/ziNedeterminată
5Serviciul de Evaluare și Statistică Medicală (Fișier Ambulator)Registrator medical1Normă întreagă 8 ore/ziNedeterminată
6Serviciul de Evaluare și Statistică Medicală (Compartiment de Primire-internare a bolnavilor)Registrator medical2Normă întreagă 8 ore/ziNedeterminată
7Serviciul de Evaluare și Statistică Medicală (Secția Urologie)Registrator medical1Normă întreagă 8 ore/ziNedeterminată
8Serviciul de Evaluare și Statistică Medicală (Secția Neurologie)Registrator medical1Normă întreagă 8 ore/ziNedeterminată
  1. La concurs poate participa orice persoană care îndeplineşte următoarele:
  2. Condiţii generale;
  3. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  4. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;  
  5. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003-Codul muncii
  6. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  7. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;  
  8. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  9. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  10. nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
  11. Condiții specifice posturilor scoase la concurs;
Ø  Studii medii absolvite cu diplomă de bacalureat;
Ø  6 luni vechime în muncă (orice domeniu)
Ø  Curs de utilizare PC/OFFICE (finalizat) sau Adeverință/Certificat de competențe digitale
 
  1. Concursul se va desfăşura astfel:
  2. selecția dosarelor de înscriere – în data de 03.03.2025
  3. proba scrisă – în data de 11.03.2025
  4. proba practică – în data de 13.03.2025
  5. interviul – în data de 18.03.2025
  6. repartizarea pe posturi – în data de 21.03.2025 ora 10:00
  7. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
  8. formular de înscriere la concurs, Formular PO 109 – 005 F 10 (se completează în momentul depunerii dosarului);
  9. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  10. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  11. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  12. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată conform Anexei 3 din HG nr.1336/2022 (modelul se găsește pe site-ul www.sjusm.ro/anunțuri-concurs, alături de anunțul de concurs), care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului și/sau extras REVISAL;
  13. cazierul judiciar (original) sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  14. copie după adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul de familie al candidatului cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  15. certificatul de integritate comportamentală (original) din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor; (se eliberează de la serviciul cazier judiciar)
  16. curriculum vitae, model comun european;

În cazul documentului prevăzut la lit. f), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei desfăşurării primei probe a concursului. 

Adeverinţa medicală prevăzută la lit. g) care atestă starea de sănătate a candidatului va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Pe copiile de pe actele prevăzute la lit.b), lit.c), lit.d), lit.e) și lit.g) candidații completează cu pix de culoare albastră mențiunea „Conform cu originalul”, numele și prenumele, semnătura, sau se depun în copii legalizate.

Depunerea dosarelor de înscriere se face începând cu data de 17.02.2025 până în data de 28.02.2025(inclusiv) în intervalul orar 11:00-13:00 la registratura Spitalului Judeţean de Urgenţă Satu Mare, Str. Ravensburg nr.1-3.

Candidații se vor înscrie pe posturile contractuale vacante scoase la concurs fără a menţiona secţia/ compartimentul unde se va desfășura activitatea. La finalul concursului se va face repartizarea pe posturi pe baza punctajelor finale, descrescător și pe baza opțiunilor candidaților.

              Locul de desfășurare a probei scrise va fi comunicat la avizierul unității și pe pagina de internet www.sjusm.ro/anunțuri-concurs în data de 03.03.2025, împreună cu rezultatele la etapa de verificare a dosarelor de înscriere.

În cazul unui candidat cu dizabilităţi, acesta poate înainta comisiei de concurs, în termenul de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Informaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul R.U.N.O.S. al unităţii, email:runos@sjusm.ro, tel. 0261-748317 zilnic între orele 11:00-13:00 șipe pagina de internet a unității www.sjusm.ro/anunțuri-concurs.   

  1. Tematică/Bibliografie:
  2. Condițiile acordării pachetului minimal și de bază de servicii medicale în asistența medicală spitalicească (Anexa 22), condițiile acordării serviciilor medicale în unități sanitare cu paturi și modalitățile de plată ale acestora (Anexa nr.23) ;

ORDIN nr. 1.857 din 30 mai 2023(*actualizat*) privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Hotărârii Guvernului nr. 521/2023  pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru  care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate

  • Decontul de cheltuieli;

ORDIN nr.1.100 din 14 octombrie 2005(*actualizat*) – privind introducerea decontului de cheltuieli ce se eliberează pacientului pentru serviciile medicale primite

  • Foaia de observație clinică generală (Anexa 2), INSTRUCȚIUNI privind completarea formularului. Foaie de observaţie clinică generală (FOCG) (Anexa 3), Fișă de spitalizare de zi (Anexa 4), INSTRUCŢIUNI privind completarea fişei de spitalizare de zi (FSZ) (Anexa 5), Datele din foaia de observaţie clinică generală care formează Setul minim de date la nivel de pacient pentru spitalizarea continuă (SMDPC) (Anexa 6) și Datele din fişa de spitalizare de zi care formează Setul minim de date la nivel de pacient pentru spitalizarea de zi (SMDPZ) (Anexa 7);

ORDIN nr.1.782 din 28 decembrie 2006 (*actualizat*)- privind înregistrarea şi raportarea statistică a pacienţilor care primesc servicii medicale în regim de spitalizare continuă şi spitalizare de zi;

  • REGULI DE CONFIRMARE CLINICĂ ȘI MEDICALĂ a cazurilor spitalizate în regim de spitalizare continuă (Anexa 1), REGULI DE CONFIRMARE CLINICĂ ŞI MEDICALĂ a cazurilor spitalizate în regim de spitalizare de zi (Anexa 2) șiMETODOLOGIE de evaluare a cazurilor neconfirmate din punctul de vedere al datelor clinice şi medicale pentru care se solicită reconfirmarea (Anexa 3);

ORDIN nr. 516 din 30 iunie 2023 (*actualizat*)-  privind aprobarea regulilor de confirmare din punctul de vedere al datelor clinice şi medicale la nivel de pacient pentru cazurile spitalizate în regim de spitalizare continuă şi de zi, precum şi a metodologiei de evaluare a cazurilor neconfirmate din punctul de vedere al datelor clinice şi medicale pentru care se solicită reconfirmarea

  • Protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date;

REGULAMENT (UE) nr.679 din 27 aprilie 2016(*actualizat*)-   privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) (Text cu relevanţă pentru SEE);

  • Cardul european de asigurări sociale de sănătate, modelul certificatului provizoriu de înlocuire a cardului european de asigurări sociale de sănătate, Cardul național de asigurări sociale de sănătate (Titlul IX), Asigurații și Dovada calității de asigurat (Titlul VIII, Cap. II);

LEGE nr.95 din 14 aprilie 2006(*actualizata*)-   privind reforma în domeniul sănătăţii;

  • INSTRUCŢIUNI privind utilizarea şi modul de completare a biletului de trimitere pentru servicii medicale clinice/biletului de internare utilizat în sistemul asigurărilor sociale de sănătate (Anexa 2);

ORDIN nr. 867 din 31 mai 2011 (*actualizat*)- privind aprobarea modelului unic al biletului de trimitere pentru servicii medicale clinice/biletului de internare utilizat în sistemul asigurărilor sociale de sănătate şi a Instrucţiunilor privind utilizarea şi modul de completare a biletului de trimitere pentru servicii medicale clinice/biletului de internare utilizat în sistemul asigurărilor sociale de sănătate;

  • INSTRUCŢIUNI privind utilizarea şi modul de completare a biletului de trimitere pentru investigaţii paraclinice utilizat în sistemul asigurărilor sociale de sănătate (Anexa 2a);

ORDIN nr. 2.168 din 29 iunie 2023(*actualizat*)-privind aprobarea modelului unic al biletului de trimitere pentru investigaţii paraclinice utilizat în sistemul asigurărilor sociale de sănătate şi a Instrucţiunilor privind utilizarea şi modul de completare a biletului de trimitere pentru investigaţii paraclinice utilizat în sistemul asigurărilor sociale de sănătate

  • NORME METODOLOGICE privind utilizarea şi modul de completare a formularelor de prescripţie medicală cu regim special pentru medicamente cu şi fără contribuţie personală (Anexa 2);

ORDIN nr. 832 din 23 aprilie 2008 (*actualizat*) privind aprobarea formularelor de prescripţie medicală cu regim special pentru medicamente cu şi fără contribuţie personală şi a Normelor metodologice privind utilizarea şi modul de completare a formularelor de prescripţie medicală cu regim special pentru medicamente cu şi fără contribuţie personală;

  1. LEGE nr. 46 din 21 ianuarie 2003(*actualizat*) drepturilor pacientului
  2. Utilizarea pachetului de programe microsoft Office: – Word

– Excel

  1. Calculatorul – Descriere generală
  • Calendar de desfăşurare concurs:
  • 17.02.2025 – anunțarea concursului (dată, loc, tematică și bibliografie de concurs, mod de desfășurare, număr posturi scoase la concurs);
  • 28.02.2025 ora  13:00 –  ultima zi de depunere a dosarelor de înscriere;
  • 03.03.2025 ora 13:00 – afișarea rezultatelor în urma etapei de verificare a dosarelor de înscriere;
  • 04.03.2025 ora 13:00 – termenul limită de depunere a contestațiilor de către candidații declarați respinși în urma etapei de verificare a dosarelor de înscriere;
  • 05.03.2025 ora 13:00 – afișarea rezultatelor în urma soluționării contestațiilor la etapa de selecție a dosarelor de înscriere;
  • 11.03.2025 – desfășurarea probei scrise de verificare a cunoștințelor teoretice – probă eliminatorie; (ora de desfășurare a probei scrise se va comunica odată cu rezultatele în urma verificării dosarelor de înscriere);
  • 11.03.2025 ora 13:00 – afișarea rezultatelor la proba scrisă – probă eliminatorie;
  • 12.03.2025 ora 13:00 – termenul limită de depunere a contestațiilor la proba scrisă;
  • 12.03.2025 ora 15:00 – afișarea rezultatelor în urma soluționării contestațiilor la proba scrisă;
  • 13.03.2025 – desfășurarea probei practice – probă eliminatorie; (ora de desfășurare a probei practice se va comunica odată cu rezultatele la proba scrisă)
  • 13.03.2025 ora 13:00 – afișarea rezultatelor la proba practică;
  • 14.03.2025 ora 13:00 – termenul limită de depunere a contestațiilor la proba practică;
  • 17.03.2025 ora 13:00 – afișarea rezultatelor în urma soluționării contestațiilor la proba practică;
  • 18.03.2025 – desfășurarea probei interviu – probă eliminatorie; (ora de desfășurare a probei interviu se va comunica odată cu rezultatele la proba practică)
  • 18.03.2025 ora 13:00 – afișarea rezultatelor la proba inerviu;
  • 19.03.2025 ora 13:00 – termenul limită de depunere a contestațiilor la proba interviu;
  • 20.03.2025 ora 13:00 – afișarea rezultatelor în urma soluționării contestațiilor la proba interviu și afișarea punctajului final reprezentând media aritmetică a punctajelor obținute la cele trei probe;
  • 21.03.2025 ora 10:00repartizarea pe posturi pe baza punctajelor finale, descrescător și pe baza opțiunilor candidaților, afișarea rezultatelor finale în urma repartizării pe posturi.

Calendarul aprobat este estimativ și poate suferi modificări în funcție de numărul candidaților înscriși la concurs. În vederea stabilirii demersurilor în ceea ce privește angajarea, candidații declarați admiși pe post în urma rezultatelor finale, trebuie să se prezinte la Serviciul R.U.N.O.S. până cel târziu în data de 26.03.2025.  

              Manager,                                                                                      Şef Serviciul R.U.N.O.S.,

Dr. Szatmari Ludovic                                                                             Ec. Sandor Emilia Brigita                                                                                                                

                                                                                                       Întocmit Serviciul R.U.N.O.S.,

                                                                                                            Ref. Spec. Borota Radu Gheorghe

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook  , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .