Spitalul Judeţean de Urgenţă Satu Mare, cu sediul în Mun. Satu Mare, str. Ravensburg, nr. 1-3, Jud. Satu Mare, prin prezenta vă rugăm să publicaţi în conformitate cu prevederile art.18 alin.(4) din H.G.R. nr.1336/2022, în data de 18.03.2025, următorul anunţ:
În conformitate cu H.G.R. nr.1336/2022, O.M.S. nr.1470/2011, Procedura Operațională SJUSM 109 – 005, și Adresa nr.449.832/26.11.2024 a Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, Spitalul Judeţean de Urgență Satu Mare, organizează în perioada 18.03.2025 – 16.04.2025 concurs pentru ocuparea următoarelor posturi vacante:
Nr. crt. | Locul de muncă unde este postul vacant | Funcţia, specialitatea postului | Nr. posturi | Durata timpului de lucru | Durata contractului de muncă |
1 | Secția Pediatrie | Asistent medical debutant (PL/S) Pozitiile 592, 593 și 594 din statul de functii | 3 | Normă întreagă 8 ore/zi organizat în ture | Nedeterminată |
2 | Secția Pediatrie – Tășnad | Asistent medical debutant (PL/S) Pozitia 1837 din statul de functii | 1 | Normă întreagă 8 ore/zi organizat în ture | Nedeterminată |
3 | Secția Chirurgie și ortopedie infantilă | Asistent medical (PL/S) Pozițiile 964 și 965 din statul de funcții | 2 | Normă întreagă 8 ore/zi organizat în ture | Nedeterminată |
4 | Sterilizare | Asistent medical (PL) Pozitia 2017 din statul de functii | 1 | Normă întreagă 7 ore/zi organizat în 2 schimburi | Nedeterminată |
5 | Sterilizare | Asistent medical (PL/S) Pozițiile 2021, 2022, 2023 și 2024 din statul de funcții | 4 | Normă întreagă 7 ore/zi organizat în 2 schimburi | Nedeterminată |
- La concurs poate participa orice persoană care îndeplineşte următoarele:
- Condiţii generale;
- are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003-Codul muncii
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
- Condiții specifice posturilor scoase la concurs;
- Asistent medical debutant (PL/S) – Secția Pediatrie și Secția Pediatrie -Tășnad
- diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă, sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 (PL), sau diplomă de licenţă în specialitate (S);
- certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. însoțit de: avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință care atestă dreptul de exercitare a profesiei de asistent medical, în termen de valabilitate;
- nu este necesară vechime în funcția de asistent medical.
- Asistent medical (PL) – Sterilizare
- diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă, sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 (PL);
- certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. însoțit de: avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință care atestă dreptul de exercitare a profesiei de asistent medical, în termen de valabilitate;
- minim 6 luni vechime în funcția de asistent medical.
- Asistent medical (PL/S) – Secția Chirurgie și ortopedie infantilă și Sterilizare
- diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă, sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 (PL), sau diplomă de licenţă în specialitate (S);
- certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. însoțit de: avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință care atestă dreptul de exercitare a profesiei de asistent medical, în termen de valabilitate;
- minim 6 luni vechime în funcția de asistent medical.
- Concursul se va desfăşura astfel:
- selecția dosarelor de înscriere – în data de 01.04.2025
- proba scrisă – în data de 09.04.2025
- proba interviu – în data de 14.04.2025
- Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
- formular de înscriere la concurs, Formular PO 109 – 005 F 10 (se completează în momentul depunerii dosarului);
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
- copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată conform Anexei 3 din HG nr.1336/2022 (modelul se găsește pe site-ul www.sjusm.ro/anunțuri-concurs, alături de anunțul de concurs), care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului și/sau extras REVISAL;
- cazierul judiciar (original) sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- copie după adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul de familie al candidatului cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificatul de integritate comportamentală (original) din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor; (se eliberează de la serviciul cazier judiciar)
- curriculum vitae, model comun european;
În cazul documentului prevăzut la lit. f), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei desfăşurării primei probe a concursului.
Adeverinţa medicală prevăzută la lit. g) care atestă starea de sănătate a candidatului va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
Pe copiile de pe actele prevăzute la lit.b), lit.c), lit.d), lit.e) și lit.g) candidații completează cu pix de culoare albastră mențiunea „Conform cu originalul”, numele și prenumele, semnătura, sau se depun în copii legalizate.
Depunerea dosarelor de înscriere se face începând cu data de 18.03.2025 până în data de 31.03.2025(inclusiv) în intervalul orar 11:00-13:00 la registratura Spitalului Judeţean de Urgenţă Satu Mare, Str. Ravensburg nr.1-3.
La momentul înscrierii candidații vor menționa pe dosar și pe formularul de înscriere postul contractual vacant pe care doresc să candideze.
Locul și ora de desfășurare a probei scrise va fi comunicat la avizierul unității și pe pagina de internet www.sjusm.ro/anunțuri-concurs în data de 01.04.2025, împreună cu rezultatele la etapa de verificare a dosarelor de înscriere.
În cazul unui candidat cu dizabilităţi, acesta poate înainta comisiei de concurs, în termenul de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
Informaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul R.U.N.O.S. al unităţii, email:runos@sjusm.ro, tel. 0261-748317 zilnic între orele 11:00-13:00 șipe pagina de internet a unității www.sjusm.ro/anunțuri-concurs.
- Tematică/Bibliografie:
Pentru posturile din cadrul Secției Pediatrie, Secției Pediatrie -Tășnad și Secției Chirurgie și ortopedie infantile:
- Ordin nr. 1101 din 30.09.2016 privind aprobarea normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare:
- PRECAUTIUNILE STANDARD. ANEXA 4 Masuri minime obligatorii pentru prevenirea si limitarea infectiilor asociate asistentei medicale.
- Ordin nr. 1761 din 03.09.2021 NORME TEHNICE privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private:
- Capitolul I .Definitii;
- Capitolul II .Curatarea;
- Capitolul III. Dezinfectia;
- Anexa nr. 3 Procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor;
- Ordin nr. 1226 din 3.12.2012 pentru aprobarea normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale:
- NORME TEHNICE privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale:
- Capitolul III Clasificari;
- Capitolul V Colectarea deseurilor medicale la locul de producere (sursa);
- Capitolul VI Ambalarea deseurilor medicale;
- Capitolul VII Stocarea temporara a deseurilor rezultate din activitatile medicale;
- Urgentele medico-chirurgicale (Sinteze) – Lucretia Titirca, editura medicala;
- Urgentele in pediatrie:
- Insuficiența respiratorie acută (definitie, cauze, simptomatologie, masuri de urgenta, transport)
- Urgențele abdominale (pancreatita acuta, ocluzia intestinala, perforatiile de organe)
- Urgențele renale și urologice (colica renala, retentia acuta de urina)
– Convulsiile (definitie, clasificare etiologica, tabloul crizei epileptice, masuri de urgenta nespecifice)
– Sindromul de deshidratare acuta (S.D.A.) (defcinitie, cauze, manifestari clinice, conduita de urgenta)
- Șocul anafilactic si socul septic;
- Resuscitarea cardio-respiratorie
- Proceduri și protocoale interne din cadrul Spitalului Județean de Urgență Satu Mare (se pot descărca de pe site-ul spitalului www.sjusm.ro/anunturi-concurs)
- Protocoale de sustinere a functiilor vitale si de resuscitare COD PM-SEC-04
- Protocol pentru accesarea liniei venoase periferice COD PIN 002
- Procedura de administrare a tratamentului medicamentos -Masuri de identificare pacient COD PG-SEC-04
- Administrarea componentelor sanguine și a derivatelor COD POM 114-005
- Ultimul control pretransfuzional COD POM 114-005 IL 01
- Conduita in caz de reactie transfuzionala COD POM 114-005 IL 02
- Protocol privind toaleta pacientului imobilizat la pat COD PIN 015
- Cateterizarea vezicii urinare COD PO 115-008
- Manualul de recolatre al probelor biologice COD MR117-02
- Legea 46/ 2003 privind drepturile pacientului.
Pentru posturile din cadrul Sterilizării;
- Ordin nr. 1101 din 30.09.2016 privind aprobarea normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare:
- PRECAUTIUNILE STANDARD. ANEXA 4 Masuri minime obligatorii pentru prevenirea si limitarea infectiilor asociate asistentei medicale.
- Ordin nr. 1761 din 03.09.2021 NORME TEHNICE privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private:
- Capitolul I – Definitii;
- Capitolul II – Curatarea
- Capitolul III – Dezinfectia;
- Capitolul IV – Sterilizarea
- Evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie
- Proceduri recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc
- Metode de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia
- Ordin nr. 1226 din 3.12.2012 pentru aprobarea normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale:
- NORME TEHNICE privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale:
- Capitolul III – Clasificari;
- Capitolul V – Colectarea deseurilor medicale la locul de producere (sursa);
- Capitolul VI – Ambalarea deseurilor medicale;
- Capitolul VII – Stocarea temporara a deseurilor rezultate din activitatile medicale;
- Manual de Sterilizare. Practici de decontaminare a dispozitivelor medicale:
- Capitolul 1. – Notiuni generale de microbiologie;
- Capitolul 2. – Decontaminarea dispozitivelor medicale reutilizabile;
- Proceduri și protocoale interne din cadrul Spitalului Județean de Urgență Satu Mare (se poate descărca de pe site-ul spitalului www.sjusm.ro/anunturi-concurs);
- Sterilizare, prelucrare dispozitive medicale reutilizabile si material moale COD: PO 116-002
- Calendar de desfăşurare concurs:
- 18.03.2025 – anunțarea concursului (dată, loc, tematică și bibliografie de concurs, mod de desfășurare, număr posturi scoase la concurs);
- 31.03.2025 ora 13:00 – ultima zi de depunere a dosarelor de înscriere;
- 01.04.2025 ora 13:00 – afișarea rezultatelor în urma etapei de verificare a dosarelor de înscriere;
- 02.04.2025 ora 13:00 – termenul limită de depunere a contestațiilor de către candidații declarați respinși în urma etapei de verificare a dosarelor de înscriere;
- 03.04.2025 ora 13:00 – afișarea rezultatelor în urma soluționării contestațiilor la etapa de selecție a dosarelor de înscriere;
- 09.04.2025 – desfășurarea probei scrise de verificare a cunoștințelor teoretice – probă eliminatorie; (ora de desfășurare a probei scrise se va comunica odată cu rezultatele în urma verificării dosarelor de înscriere);
- 09.04.2025 ora 15:00 – afișarea rezultatelor la proba scrisă – probă eliminatorie;
- 10.04.2025 ora 15:00 – termenul limită de depunere a contestațiilor la proba scrisă;
- 11.04.2025 ora 13:00 – afișarea rezultatelor în urma soluționării contestațiilor la proba scrisă;
- 14.04.2025 – desfășurarea probei interviu – probă eliminatorie; (ora de desfășurare a probei interviu se va comunica odată cu rezultatele la proba scrisă)
- 14.04.2025 ora 15:00 – afișarea rezultatelor la proba inerviu;
- 15.04.2025 ora 15:00 – termenul limită de depunere a contestațiilor la proba interviu;
- 16.04.2025 ora 13:00 – afișarea rezultatelor în urma soluționării contestațiilor la proba interviu și afișarea punctajului final reprezentând media aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și proba interviu;
Calendarul aprobat este estimativ și poate suferi modificări în funcție de numărul candidaților înscriși la concurs. În vederea stabilirii demersurilor în ceea ce privește angajarea, candidații declarați admiși pe post în urma rezultatelor finale, trebuie să se prezinte la Serviciul R.U.N.O.S. până cel târziu în data de 22.04.2025.
Manager, Şef Serviciul R.U.N.O.S.,
Dr. Szatmari Ludovic Ec. Sandor Emilia Brigita
Întocmit Serviciul R.U.N.O.S.,
Ref. Spec. Borota Radu Gheorghe
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .