Site icon laSatuMare.ro

Spitalul Judeţean de Urgență Satu Mare angajeaza asistenți medicali

În conformitate cu H.G.R. nr.1336/2022, O.M.S. nr.1470/2011, Procedura Operațională SJUSM 109 – 005, și Adresa nr.449.832/26.11.2024 a Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, Spitalul Judeţean de Urgență Satu Mare, organizează în perioada 17.11.2025 – 17.12.2025 concurs pentru ocuparea următoarelor posturi vacante:

Nr. crt.Funcţia, specialitatea postuluiLocul de muncă unde este postul vacantNr. posturiNorma de lucruDurata contractului de muncă
1Asistent medical (PL/S) Pozițiile 500  și 501 din statul de funcțiiSecția Cardiologie2Normă întreagă 8 ore/zi organizat în tureNedeterminată
2Asistent medical (PL/S) Pozițiile 546 și 547 din statul de funcțiiCompartiment Nefrologie2Normă întreagă 8 ore/zi  organizat în tureNedeterminată
3Asistent medical (PL/S) Poziția 1049 din statul de funcțiiSecția Obstetrică-ginecologie1Normă întreagă 8 ore/zi organizat în tureNedeterminată
4Asistent medical debutant (PL/S) Poziția 1387 din statul de funcțiiSecția Medicină Internă1Normă întreagă 8 ore/zi organizat în tureNedeterminată
  1. La concurs poate participa orice persoană care îndeplineşte următoarele:
  2. Condiţii generale;
  3. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  4. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;  
  5. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003-Codul muncii
  6. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  7. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;  
  8. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  9. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  10. nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
  11. Condiții specifice posturilor scoase la concurs;
  12. Asistent medical (PL/S)
  13. diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă, sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 (PL), sau diplomă de licenţă în specialitate (S);
  14. certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. însoțit de: avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință care atestă dreptul de exercitare a profesiei de asistent medical, în termen de valabilitate;
  15. minim 6 luni vechime în funcția de asistent medical.
 
  1. Concursul se va desfăşura astfel:
  2. verificarea dosarelor de înscriere – în data de 02.12.2025
  3. proba scrisă – în data de 10.12.2025
  4. proba interviu – în data de 15.12.2025
  1. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
  2. formular de înscriere la concurs, Formular PO 109 – 005 F 10 (se completează în momentul depunerii dosarului);
  3. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  4. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  5. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  6. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată conform Anexei 3 din HG nr.1336/2022 (modelul se găsește pe site-ul www.sjusm.ro/anunțuri-concurs, alături de anunțul de concurs), care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului și/sau extras REVISAL;
  7. cazierul judiciar (original) sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  8. copie după adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul de familie al candidatului cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  9. certificatul de integritate comportamentală (original) din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor; (se eliberează de la serviciul cazier judiciar);
  10. copie după rezultatele următoarelor investigații și analize medicale: EKG cu interpretare Cardiologică sau Interne, Examinare Psihiatrică, Anti HIV 1+2, Anticorpi HCV, Antigen HBs, Glicemie;
  11. chitanță taxă înscriere concurs (100 lei, se achită la casieria unității);
  12. curriculum vitae, model comun European.
ATENȚIE !    
           Investigațiile și analizele medicale de la punctul i), necesare la dosarul de înscriere, se vor efectua la Ambulatoriul integrat al Spitalului Județean de Urgență Satu Mare, respectiv la Laboratorul de analize medicale al Spitalului Județean de Urgență Satu Mare și nu trebuie să fie mai vechi de data de 17.11.2025.

În cazul documentului prevăzut la lit. f), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei desfăşurării primei probe a concursului. 

Adeverinţa medicală prevăzută la lit. g) care atestă starea de sănătate a candidatului va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Pe copiile de pe actele prevăzute la lit.b), lit.c), lit.d), lit.e), lit.g) și lit.i) candidații completează cu pix de culoare albastră mențiunea „Conform cu originalul”, numele și prenumele, semnătura, sau se depun în copii legalizate.

Depunerea dosarelor de înscriere se face începând cu data de 17.11.2025 până în data de 28.11.2025(inclusiv) în intervalul orar 11:00-13:00 la registratura Spitalului Judeţean de Urgenţă Satu Mare, Str. Ravensburg nr.1-3.

La momentul înscrierii candidații vor menționa pe dosar și pe formularul de înscriere secția și postul vacant pe care doresc să candideze.

              Locul și ora de desfășurare a probei scrise va fi comunicat la avizierul unității și pe pagina de internet www.sjusm.ro/anunțuri-concurs în data de 02.12.2025, împreună cu rezultatele la etapa de verificare a dosarelor de înscriere.

În cazul unui candidat cu dizabilităţi, acesta poate înainta comisiei de concurs, în termenul de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Informaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul R.U.N.O.S. al unităţii, email:runos@sjusm.ro, tel. 0261-748317 zilnic între orele 11:00-13:00 șipe pagina de internet a unității www.sjusm.ro/anunțuri-concurs.  

  1. Tematică/Bibliografie:

Pentru posturile din cadrul Secției Cardiologie

  1. Ordin nr. 1101 din 30.09.2016 privind aprobarea normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare:
  2. PRECAUTIUNILE STANDARD. ANEXA 4 Masuri minime obligatorii pentru prevenirea si limitarea infectiilor asociate asistentei medicale.
  3. Ordin nr. 1761 din 03.09.2021 NORME TEHNICE privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private:
  4. Capitolul I. Definitii;
  5. Capitolul II. Curatarea
  6. Capitolul III. Dezinfectia;
  7. Anexa nr. 3 Procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor;
  8. Ordin nr. 1226 din 3.12.2012 pentru aprobarea normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale:
  9. NORME TEHNICE privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale:
  10. Capitolul III Clasificari;
  11. Capitolul V Colectarea deseurilor medicale la locul de producere (sursa);
  12. Capitolul VI Ambalarea deseurilor medicale;
  13. Capitolul VII Stocarea temporara a deseurilor rezultate din activitatile medicale;
  14. Urgentele medico-chirurgicale (Sinteze) – Lucretia Titirca, editura medicala;
  15. Urgențele aparatului respirator (Insuficiența respiratorie acută)

             – Urgențele aparatului cardiovascular (Edemul pulmonar acut, Resuscitarea cardio-respiratorie, Infarctul miocardic acut, Tulburarile de ritm ale inimii, Embolia pulmonară, Angorul pectoral, Encefalopatia hipertensiva acuta)


Pentru posturile din cadrul Compartimentului Nefrologie

  1. Ordin nr. 1101 din 30.09.2016 privind aprobarea normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare:
  2. PRECAUTIUNILE STANDARD. ANEXA 4 Masuri minime obligatorii pentru prevenirea si limitarea infectiilor asociate asistentei medicale.
  3. Ordin nr. 1761 din 03.09.2021 NORME TEHNICE privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private:
  4. Capitolul 1 Definitii;
  5. Capitolul 3 Dezinfectia;
  6. Anexa nr. 3 Procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor;
  7. Ordin nr. 1226 din 3.12.2012 pentru aprobarea normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale:
  8. NORME TEHNICE privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale:
  9. Capitolul III Clasificari;
  10. Capitolul V Colectarea deseurilor medicale la locul de producere (sursa);
  11. Capitolul VI Ambalarea deseurilor medicale;
  12. Capitolul VII Stocarea temporara a deseurilor rezultate din activitatile medicale;
  13. Urgentele medico-chirurgicale (Sinteze pentru cadre medii) – Lucretia Titirca, editura medicala;
  14. Urgențele aparatului respirator;
  15. Urgențele aparatului cardiovascular (Edem pulmonar acut, Infarct Miocardic, Encefalopatia Hipertensiva, Embolia pulmonara);
  16. Urgențele abdominale (Colica biliara, Pancreatita acuta, Ocluzia intestinala, Hemoragiile digestive superioare);
  17. Urgențele renale și urologice;
  18. Șocul;
  19. Proceduri și protocoale interne din cadrul Spitalului Județean de Urgență Satu Mare (se pot descărca de pe site-ul spitalului www.sjusm.ro/anunturi-concurs)
  20. Protocoale de sustinere a functiilor vitale si de resuscitare COD PM-SEC-04
  21. Protocol pentru accesarea liniei venoase periferice COD PIN 002
  22. Procedura de administrare a tratamentului medicamentos -Masuri de identificare pacient COD PG-SEC-04
  23. Administrarea componentelor sanguine și a derivatelor COD POM 114-005
  24. Ultimul control pretransfuzional COD POM 114-005 IL 01
  25. Conduita in caz de reactie transfuzionala COD POM 114-005 IL 02
  26. Managementul si controlul infectiilor cu Clostrium Difficile
  27. Cateterizarea vezicii urinare COD PO 115-008

Pentru postul din cadrul Secției Obstetrică-ginecologie

  1. Ordin nr. 1101 din 30.09.2016 privind aprobarea normelor de supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale în unitățile sanitare:
  2. PRECAUȚIUNILE STANDARD. ANEXA 4 Măsuri minime obligatorii pentru prevenirea și limitarea infecțiilor asociate asistenței medicale.
  3. Ordin nr. 1761 din 03.09.2021 NORME TEHNICE privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private:
  4. Capitolul I .Definiții;
  5. Capitolul II .Curățarea
  6. Capitolul III. Dezinfecția;
  7. Anexa nr. 3 Procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor;
  8. Ordin nr. 1226 din 3.12.2012 pentru aprobarea normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale și a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activități medicale:
  9. NORME TEHNICE privind gestionarea deșeurilor rezultate din activităti medicale:
  10. Capitolul III Clasificări;
  11. Capitolul V Colectarea deșeurilor medicale la locul de producere (sursa);
  12. Capitolul VI Ambalarea deșeurilor medicale;
  13. Capitolul VII Stocarea temporară a deșeurilor rezultate din activitățile medicale;
  14. Proceduri și protocoale interne din cadrul Spitalului Județean de Urgență Satu Mare (se găsesc pe site-ul www.sjusm.ro/anunțuri-concurs, alături de anunțul de concurs)
  15. Administrarea componentelor sanguine și a derivatelor POM 114-005
  16. Ultimul control pretransfuzional POM 114-005 IL 01
  17. Conduita în caz de reacție transfuzională POM 114-005 IL 02
  18. Cateterizarea vezicii urinare PO 115-008
  19. Managementul și controlul infecțiilor cu clostridium difficile COD 130 – 001
  20. Protocol pentru accesarea liniei venoase periferice PIN 002
  21. Procedură operațională privind Curățenia și dezinfecția instrumentului, dispozitivelor medicale și a echipamentelor POM 130-006
  22. Hemoragiile din a doua jumatate a sarcinii, din Urgentele Medico-chirurgicale Sinteze, Lucretia Titirca
  23. Eclampsia, din Urgențele Medico-chirurgicale Sinteze, Lucreția Titircă
  24. Bazinul osos, vol. 1 Obstetrică, Prof. Dr. Florin Stamatian
  25. Anatomia organelor genital feminine, vol. 1 Obstetrică, Prof. Dr. Florin Stamatian
  26. Lăuzia fiziologică și patologică, vol. 1 Obstetrică, Prof. Dr. Florin Stamatian
  27. Hipertensiunea arterială indusă de sarcină, vol. 1 Obstetrică, Prof. Dr. Florin Stamatian
  28. Bolile asociate sarcinii, vol. 1 Obstetrică, Prof. Dr. Florin Stamatian

Pentru postul din cadrul Secției Medicină internă

  1. Ordin nr. 1101 din 30.09.2016 privind aprobarea normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare:
  2. PRECAUTIUNILE STANDARD. ANEXA 4 Masuri minime obligatorii pentru prevenirea si limitarea infectiilor asociate asistentei medicale.
  3. Ordin nr. 1761 din 03.09.2021 NORME TEHNICE privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private:
  4. Capitolul I .Definitii;
  5. Capitolul II .Curatarea
  6. Capitolul III. Dezinfectia;
  7. Ordin nr. 1226 din 3.12.2012 pentru aprobarea normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale:
  8. NORME TEHNICE privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale:
  9. Capitolul III Clasificari;
  10. Capitolul V Colectarea deseurilor medicale la locul de producere (sursa);
  11. Capitolul VI Ambalarea deseurilor medicale;
  12. Capitolul VII Stocarea temporara a deseurilor rezultate din activitatile medicale;
  13. Proceduri și protocoale interne din cadrul Spitalului Județean de Urgență Satu Mare (se pot descărca de pe site-ul spitalului www.sjusm.ro/anunturi-concurs)
  14. Protocol pentru accesarea liniei venoase periferice COD PIN 002
  15. Procedura de administrare a tratamentului medicamentos. Masuri de identificare pacient COD PG-SEC-04
  16. Administrarea componentelor sanguine și a derivatelor COD POM 114-005
  17. Ultimul control pretransfuzional COD POM 114-005 IL 01
  18. Conduita in caz de reactie transfuzionala COD POM 114-005 IL 02
  19. Protocol privind toaleta pacientului imobilizat la pat COD PIN 015
  20. Protocoale de sustinere a functiilor vitale si de resuscitare COD PM-SEC-04
  21. Managemantul si controlul infectiilor cu clostridium difficile COD 130 – 001
  22. Legea 46/ 2003  privind drepturile pacientului
  23. Tratat de îngrijiri medicale pentru asistenți medicali generaliști vol. II, coordonator Prof. Dr. Marcean Crin, Editura Universitară ”Carol Davila” București 2021(se poate descărca de pe site-ul spitalului www.sjusm.ro/anunturi-concurs)
  24. Aparat respirator: Pneumoniile pag. 13-15; BPOC pag. 21-25
  25. Aparat cardiovascular: Aritmiile pag. 91-97; Cord pulmonar cronic pag. 100; Angina pectorală pag. 104-108; Hipertensiunea arterială pag. 111-118
  26. Aparat digestiv: Ciroza hepatică pag. 155-156
  27. Aparat renal: Litiaza renală pag. 186-187
  28. Tratat de îngrijiri medicale pentru asistenți medicali generaliști vol. III, coordonator Prof. Dr. Marcean Crin, Editura Universitară ”Carol Davila” București 2021(se poate descărca de pe site-ul spitalului www.sjusm.ro/anunturi-concurs)
  29. Stopul cardiorespirator pag. 44-46
  30. Resuscitarea cardiorespiratorie pag. 46-64
  31. Urgențe cardiovasculare: Infarctul miocardic acut pag. 74-77; Embolia pulmonară pag. 77-81; Edem pulmonar acut pag. 81-82  
  32. Șoc: Stările de șoc pag. 105-115
  33. Urgențe pneumologice: Conduita de urgență în insuficiența respiratorie pag. 115-117
  34. Urgențe digestive: Conduita de urgență în colica biliară pag. 117-118; Conduita de urgență în hemoragia digestivă superioară pag. 118-120

Calendarul aprobat este estimativ și poate suferi modificări în funcție de numărul candidaților înscriși la concurs. În vederea stabilirii demersurilor în ceea ce privește angajarea, candidații declarați admiși pe post în urma rezultatelor finale, trebuie să se prezinte la Serviciul R.U.N.O.S. în cel mult 3 zile lucrătoare de la data finalizării concursului.

              Manager,                                                                                      Şef Serviciul R.U.N.O.S.,

Dr. Szatmari Ludovic                                                                             Ec. Sandor Emilia Brigita                                                                                                                

                                                                                                        Întocmit Serviciul R.U.N.O.S.,

                                                                                                             Ref. Spec. Borota Radu Gheorghe

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook  , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .

Exit mobile version