Satu Mare continua sa atraga investitori: Deschidere Aushopping Satu Mare, Decathlon si Casa Rusu

Divertisment

Decathlon și Casa Rusu, două branduri recunoscute, care vin pentru prima dată în nord-vestul României, au deschis joi, 3 octombrie, două noi magazine în cadrul noului strip mall Aushopping Satu Mare al dezvoltatorului Ceetrus. Inaugurarea celor două magazine se face în contextul planului de extindere a centrului comercial Aushopping Satu Mare, care își va dubla suprafața comercială existentă, urmare a unei investiții de 11.5 milioane de euro.

Momentul deschiderii magazinelor Decathlon și Casa Rusu este marcat de Festivalul Sportivilor, 3 zile de activități sportive, în care centrul comercial pune în evidență sportivii de performanță sătmăreni și tinerii pasionați de sport din oraș.

„Ne-am propus ca Aushopping Satu Mare să funcționeze ca un spațiu dedicat comunității, unde se întâlnesc oameni cu aceleași aspirații și interese. Această direcție este parte din strategia With citizens ● for citizens a Ceetrus, ca dezvoltator imobiliar mixt, si animator al comunităților și orașelor”, a declarat Raluca Crișan, Operations Leader Ceetrus România.

„În urmă cu 3 ani, când am devenit primarul municipiului Satu Mare, am făcut sătmărenilor o promisiune: vom susține toate investițiile private, fie că sunt ale unor companii multinaționale, naționale sau locale.
Au trecut mai puțin de 18 luni din momentul în care reprezentanții companiei mi-au prezentat acest proiect, în valoare de 11,5 milioane de euro, și deschiderea centrului comercial. Am demonstrat că ne ținem de cuvânt și că investitorii privați au un partener în administrația locală.  Avem aici un investitor foarte important și care a luat foarte în serios proiectul din Satu Mare. Care a construit mai mult decât un centru commercial, care are în vedere și crearea unor modalități de petrecere a timpului liber și pune accent pe sănătate, pe mișcare. Satu Mare a devenit în ultimii trei ani un oraș atractiv pentru investitori. Am atras investiţiile venind în faţa investitorilor cu oferte simple, clare, cel mai mult a contat transparenţa şi implicarea autorităţii locale. Vă mulţumesc și vă felicit încă o data și urez mult succes! Satu Mare îi fain tare!”, a declarat primarul municipiului Satu Mare, Kereskényi Gábor. 

Noul strip mall dublează suprafața centrului comercial, care, în urma extinderii, va atinge o suprafață închiriabilă de peste 25.000 mp. În plus, proiectul este completat cu un spațiu exterior de 4.000 mp dedicat relaxării și petrecerii timpului liber.

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deschide in Aushopping Satu Mare, pe o suprafață de 1.480 de metri pătrați, un magazin care adună în același loc articole sportive pentru 60 de sporturi.
Pe segmentul home & deco, Casa Rusu, cel mai mare producător de mobilier din România, deschide un magazin cu o suprafață de peste 1.300 de metri pătrați. Cu una dintre cele mai moderne linii tehnologice din sud-estul Europei, Casa Rusu produce elementele de mobilier în fabrica proprie Rus-Savitar. Acest segment de piață este completat și de magazinul Laguna, deja deschis, retailer local cu o gamă largă de produse de mobilier și tapițerie destinate uzului rezidențial, dar și industriei ospitalității.

Segmentul de fashion va fi bine reprezentat în planul de extindere a Centrului Comercial Aushopping Satu Mare, prin atragerea unui important retailer de modă internațional.

Până la finalul anului, vor fi încheiate și lucrările de amenajare a zonei de divertisment, care include un cinema cu 5 săli operat de Cinema One, o zonă de food court cu mai multe tipuri de bucătării, atât locale cât și internaționale, și un spațiu destinat petrecerii timpului liber.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.